Ofis Taşıma Nedir?
Ofis taşıma, işletmelerin bir yerden başka bir yere taşınırken aldıkları nakliye hizmetinin ismidir. Ofis taşıyan nakliye firmasının son derece güvenilir olması gerekir. Ofis içinde bulunan cihazların, belgelerin ve evrakların korunması için nakliye firmasının güven vermesi zorunludur. Mekan değiştirirken maddi kayba uğramamak için taşınma süreci profesyonel nakliye hizmeti alarak tamamlanmalıdır. Eşya paketleme hizmeti de alacaksanız nakliye firmasıyla bu konu hakkında mutlaka bir ön görüşme yapın. Ofis taşıma yapmadan önce Anadolu nakliyat sizden bazı detayları isteyecektir. Taşınmanın büyüklüğünü öğrenerek aynı gün taşınmanın mümkün olup olmadığını değerlendirecektir. Çok katlı bir şirketin taşınmasıyla butik bir işletmenin taşınması arasında büyük fark vardır. Bu fark yalnızca zamanla değil maddi olarak da kendini gösterir.
Ofis Taşırken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Ofis taşıma yaparken Anadolu Nakliyat yıllara dayanan deneyimiyle verdiği hizmeti güvence altına alır. Nakliye sektöründe amatör firmaya güvenmek ve eşyaları emanet etmek zordur. Taşıma işlemine başlamadan önce sözleşme ve sigorta gibi detaylar atlanmamalıdır. Ofisinizi taşıma sürecinde stresli olabilirsiniz. Bu stresi minimize etmek için nakliye şirketinin profesyonelliği çok önemlidir. Ev taşımadan bağımsız olarak ofis taşımanın kendine göre zorlukları vardır. Bunları şu şekilde sıralayabiliriz.
Ofisin büyüklüğünü taşıma şirketi görmelidir. Eşyanın hacmine göre nakliye aracı sağlanmalıdır.
Ofis eşyalarının taşıma esnasında uğrayabileceği herhangi bir hasara karşı sigorta ve sözleşme sürecinin yapılması ( Bu zorunludur. Şirket profesyonel olsa bile taşıma esnasında öngörülmeyecek problemler çıkabilir )
Taşıma yapılırken nasıl bir yöntem kullanılacağı da kararlaştırılmalıdır. Asansörlü taşımacılık mı yapılacak yoksa asansörsüz mü cevabı netleştirilmelidir.
Ofis Taşıma Süreci Nasıl İlerler
- Taşınma tarihini belirledikten sonra nakliye firmasıyla iletişime geçip o tarih için uygun olup olmadıklarını sormalısınız. Planlama yaparken firmayla koordineli olmanız önemlidir. Taşıma ekibi ofisinize geldiğinde özellikle dikkat edilecek koliler hakkında bilgi verin.
- Ofis eşyaları arasında önemli belgeler bulunabilir. Bunlar bir kaç kolide depolanacak kadar azsa kendiniz de yeni ofise taşıyabilirsiniz. Ancak belgelerin ve dosyaların olduğu çok sayıda kutu varsa nakliye firmasına teslim etmeniz en uygunudur. Kutulara etiket yapıştırdığınızda nakliye firmasının işini de kolaylaştırmış olursunuz. Taşınma bittikten sonra hangi kolide ne var aramadan kutuda yazılı olan etikete bakarak sırayla yerleştirirsiniz.
- Anadolu nakliyat teknolojik sistemlerinizi taşırken de oldukça hassas ve profesyonel davranacaktır. Ancak ofis taşıma yapıyorsanız önemli verilerinizi mutlaka yedekleyin. Bunlar önlemdir. Bizler elimizden gelen gayreti göstersek de müşterilerimizin de kendilerine düşen hassasiyeti göstermelerini isteriz.
- Ofis taşıma nedir ki diye düşünmeyin. Bazı müşteriler taşınma sürecini kendi imkanlarıyla tamamlamak isteyip sonrasında pişman oluyorlar. Apar topar ofis taşıma yapılmaz. Anadolu nakliyat ile iletişime geçerek uygun bir tarihte taşınma günü belirleyin. Böylece uzman taşıma ekibimiz işlemleri daha hızlı tamamlayacaktır.
Profesyonel destek aldığınız taktirde ofis taşımak hiç de zor olmayacaktır. Profesyonel taşıma şirketi deneyimli olduğu için taşınma sürecinde ne yapılması gerektiğini bilir. İşinizi kolaylaştırmak için mutlaka anadolu nakliyat ile irtibata geçin. Ofisi yerleştirmek ve yeni bir düzen kurmak heyecan vericidir. Bu aşamaya gelene kadar ki toparlanma ve taşınma süreci iyi yönetilmelidir. Strese girmemek için kaliteli bir nakliyat hizmeti almanız gerekir.